KDO SMO?

Podjetje AD Lab d.o.o. deluje na področju meroslovja in je nastalo na temeljih podjetij Ahatservis d.o.o. in Preciz d.o.o., ki že več desetletij zagotavljata kakovost storitev na področju meroslovja – kalibracij in overitev. Osnovne dejavnosti obeh podjetja so servis in prodaja tehtnic in tehtalne opreme, kalibracije, kontrola in overitve neavtomatskih in avtomatskih tehtnic, uteži ter merilnikov krvnega tlaka. Podjetje AD Lab d.o.o. je s tem prevzelo tudi funkcijo imenovanega podjetja s strani SA za opravljanje kalibracij in overitve glede na pridobljene certifikate oz. evropska standarda.

V podjetju AD Lab izvajamo kalibracije in overitve za najširši spekter vaših zahtev. Umerjanje izvajajo naši usposobljeni strokovnjaki s sodobno opremo na vaši lokaciji ali v akreditiranih laboratorijih podjetja AD Lab, ki se nahaja na dveh lokacijah; Kranj in Maribor. Po vsaki opravljeni kalibraciji ali overitvi vam pripravimo Certifikat o kalibraciji ali Potrdilo o skladnosti, ki vam zagotavlja sledljivost meril in učinkovit sistem vodenja.

POSLANSTVO

Ustvarjati kakovost in graditi prihodnost.

Zagotavljanje najkakovostnejših storitev kalibracij in overitev ter vzdrževanje sistemov za merjenje mase, kakor tudi svetovanje in usposabljanje odjemalcev za ustrezno rokovanje s proizvodi ter posodabljanju sistemov za merjenje mase.

S tem želimo maksimalno zadovoljiti potrebam in željam odjemalcev po celostnem obvladovanju merilne tehnike in tehnologije za maso v slovenskem in ožjem  čezmejnem prostoru.

VIZIJA

Biti najboljši.

Postati vodilni ponudnik celovitih rešitev na področju merilnih sistemov za maso v nacionalnem in ožjem regionalnem (mednarodnem) obsegu, na osnovi vrhunskega obvladovanja kakovosti, tako na področju managmenta in organizacije kot sami izvedbi storitev.

VREDNOTE

Naše vrednote podpirajo našo vizijo. Smisel vrednot je v uresničevanju smisla podjetja, ki si prizadeva dosegati svoj temeljni cilj, zadovoljstvo strank.

Temeljne vrednote, na katerih sloni vsakodnevno poslovanje podjetja so:

  • gradnja dolgoročnih partnerskih odnosov s poslovnimi partnerji in zaposlenimi;
  • krepitev medsebojnega zaupanja in razumevanja s poslovnimi partnerji;
  • pravočasnost in odzivnost v vseh primerih (ponudba, svetovanje, tehnična podpora, servis, prodaja);
  • izpolnjevanje danih obljub;
  • prilagodljivost ponudbe poslovnim potrebam uporabnikov;
  • zanesljivost postavljenih rešitev;
  • rešitve z dodano poslovno vrednostjo,
  • nepristransko in neodvisno delovanje,
  • nenehno razvijanje in izpopolnjevanje,
  • nenehno izboljševanje delovanja.